2018-12-10
Odbiór zamówień w sklepach Żabka, Freshmarket i na stacjach paliw Orlen
Właśnie zakończyliśmy prace przy wdrażaniu nowej formy dostawy. Od dziś zamówienia z HobbyHouse.pl możesz odbierać w sieci Odbiór w Punkcie obsługiwanej przez Pocztę Polską. Znajduje się w niej ponad 10 000 punktów odbioru przesyłek. Oprócz tradycyjnych placówek pocztowych, dajemy teraz do dyspozycji możliwość odbioru zamówień w automatach pocztowych, sklepach Żabka i Freshmarket, na stacjach paliw Orlen oraz w kioskach Ruch.
Odbiór w Punkcie działa podobnie do Paczkomatów InPost. Przy składaniu zamówienia, wybierając formę dostawy zobaczysz mapę Google, na której należy wybrać dogodny punkt odbioru znajdujący się w Twojej miejscowości. Po realizacji przez nas zamówienia paczka trafi właśnie do wybranego przez Ciebie punktu. Otrzymasz SMS z informacją, że przesyłka czeka na odbiór osobisty w wybranym punkcie. Przesyłki czekają na Ciebie minimum 7 dni.
Dzięki takiej formie dostawy masz możliwość odbioru swojego zamówienia przy okazji codziennych czynności, np. po drodze do domu, pracy czy szkoły. Nie musisz czekać na przyjazd kuriera – sam decydujesz o miejscu i czasie odbioru przesyłki.
Mamy nadzieję, że szczególnie w okresie przedświątecznym, gdy firmy kurierskie są przeciążone, łatwiej będzie naszym klientom odebrać nie tylko bożonarodzeniowe prezenty dla najbliższych.
Odbiór w Punkcie działa podobnie do Paczkomatów InPost. Przy składaniu zamówienia, wybierając formę dostawy zobaczysz mapę Google, na której należy wybrać dogodny punkt odbioru znajdujący się w Twojej miejscowości. Po realizacji przez nas zamówienia paczka trafi właśnie do wybranego przez Ciebie punktu. Otrzymasz SMS z informacją, że przesyłka czeka na odbiór osobisty w wybranym punkcie. Przesyłki czekają na Ciebie minimum 7 dni.
Dzięki takiej formie dostawy masz możliwość odbioru swojego zamówienia przy okazji codziennych czynności, np. po drodze do domu, pracy czy szkoły. Nie musisz czekać na przyjazd kuriera – sam decydujesz o miejscu i czasie odbioru przesyłki.
Mamy nadzieję, że szczególnie w okresie przedświątecznym, gdy firmy kurierskie są przeciążone, łatwiej będzie naszym klientom odebrać nie tylko bożonarodzeniowe prezenty dla najbliższych.