Do akcesoriów biurowych możemy zaliczyć praktycznie wszystko, co jest przydatne podczas pracy. Ilość takich przedmiotów jest praktycznie nieograniczona, dlatego staramy się nieustannie poszerzać naszą ofertę o nowe produkty. Wybieramy te najbardziej praktyczne i użyteczne. Kierujemy się potrzebami naszych klientów, a także ceną i jakością towarów. Poniżej dostępne soą akcesoria biurowe, które mogą dodać funkcjonalności Twojemu miejscu pracy.
Diabeł tkwi w szczegółach. Są sytuację, kiedy o zadowoleniu klienta decydują detale, jak np. dzwonek recepcyjny w hotelu czy pensjonacie. Podobnie jest w przypadku prezentacji materiałów reklamowych podczas eventów i targów, kiedy to najlepszym i najbardziej uniwersalnym rozwiązaniem może okazać się sztaluga aluminiowa. Nie można zapominać o zadowoleniu pracowników. Czasem niewielki gest, jak organizer na każdym biurku w firmie może być znakiem, że doceniasz swój zespół.
Biały marker wodoodporny do pisania po gumie, szkle czy metalu. Wodny tusz w kolorze białym doskonale sprawdza się przy oznaczaniu opon, zaznaczaniu miejsc cięcia na szybach, blachach, rurach czy profilach stalowych.
Gruby flamaster z czarnym tuszem do pisania po wszelkich materiałach, np. tekturze, plastiku, drewnie, metalu, płytach drewnopochodnych, szybach, ceramice itp. Tusz spirytusowy bardzo dobrze kryjący i trudnozmywalny.
Ortopedyczna poduszka pod głowę wykonana z pianki z pamięcią kształtu. Stworzona dla osób cierpiących na bóle szyi i karku w związku ze zwyrodnieniami kręgosłupa szyjnego. Zapewnia optymalne podparcie głowy i ułatwia utrzymanie prostego kręgosłupa
Ortopedyczna poduszka na krzesło z workiem żelowym poprawiająca wygodę siedzenia. Stworzona dla osób pracujących na siedząco borykających się z bólem kręgosłupa, drętwieniem nóg i pośladków. Zapewnia miękkie podparcie i ułatwia krążenie krwi
Metalowa sztaluga do osadzenia obrazu w trakcie tworzenia lub na wystawach. Wykonana z aluminium. Sprawdza się podczas prezentowania materiałów naukowych i reklam np. na szkoleniach, wykładach, targach czy konferencjach
Żelowa poduszka na krzesło wykonana z masy silikonowej. Poprawia komfort siedzenia. Stworzona dla osób pracujących na siedząco borykających się z bólem kręgosłupa, drętwieniem nóg i pośladków. Zapewnia miękkie podparcie i ułatwia krążenie krwi.
Organizer do kabli komputerowych i RTV umożliwiający spinanie w wiązkę kilku przewodów. Pomaga uporządkować okablowanie w domu, przy telewizorze lub w domowej pracowni a także w firmie przy stanowisku pracy lub w serwerowni.
Metalowy organizer na biurko z miejscem na długopisy, ołówki, spinacze biurowe i karteczki do notatek. Niezastąpiony w każdym biurze, domowym gabinecie czy pokoju nastolatka. Pomaga zachować na biurku porządek, który jest kluczem do wydajnej pracy i nauki
Składany stolik pod laptopa lub do spożywania posiłków o regulowanej wysokości 52-73cm. Pozwala na pracę prosto z kanapy lub z fotela w salonie. Sprawdza się także jako stolik dla dzieci lub dla osób niepełnosprawnych korzystających z wózka inwalidzkiego.
Profesjonalny duży zszywacz biurowy pozwalający jednorazowo zszyć do 100 kartek popularnego papieru xero o gramaturze 80g. Możliwość stosowania zszywek o czterech różnych długościach czyni z niego uniwersalny sprzęt do każdego biura.
Dzwonek recepcyjny stawiany na kontuarze w recepcji hotelowej, restauracji, sklepie lub zakładzie usługowym. Pozwala w łatwy i jednocześnie elegancki sposób przywołać obsługę klienta, gdy często bywa na zapleczu.