Do akcesoriów biurowych możemy zaliczyć praktycznie wszystko, co jest przydatne podczas pracy. Ilość takich przedmiotów jest praktycznie nieograniczona, dlatego staramy się nieustannie poszerzać naszą ofertę o nowe produkty. Wybieramy te najbardziej praktyczne i użyteczne. Kierujemy się potrzebami naszych klientów, a także ceną i jakością towarów. Poniżej dostępne soą akcesoria biurowe, które mogą dodać funkcjonalności Twojemu miejscu pracy.

 

Diabeł tkwi w szczegółach. Są sytuację, kiedy o zadowoleniu klienta decydują detale, jak np. dzwonek recepcyjny w hotelu czy pensjonacie. Podobnie jest w przypadku prezentacji materiałów reklamowych podczas eventów i targów, kiedy to najlepszym i najbardziej uniwersalnym rozwiązaniem może okazać się sztaluga aluminiowa. Nie można zapominać o zadowoleniu pracowników. Czasem niewielki gest, jak organizer na każdym biurku w firmie może być znakiem, że doceniasz swój zespół.

 

Sortuj po:
Widoki
producent: Pozostali producenci
Poduszka ortopedyczna Memory Pillow MY6871
Poduszka ortopedyczna Memory Pillow MY6871

Ortopedyczna poduszka pod głowę wykonana z pianki z pamięcią kształtu. Stworzona dla osób cierpiących na bóle szyi i karku w związku ze zwyrodnieniami kręgosłupa szyjnego. Zapewnia optymalne podparcie głowy i ułatwia utrzymanie prostego kręgosłupa

31.99zł639.80 PKT
1 szt.
Produkt dostępny natychmiast w bardzo małej ilości
producent: Pozostali producenci
Poduszka żelowa na krzesło IT6543
Poduszka żelowa na krzesło IT6543

Ortopedyczna poduszka na krzesło z workiem żelowym poprawiająca wygodę siedzenia. Stworzona dla osób pracujących na siedząco borykających się z bólem kręgosłupa, drętwieniem nóg i pośladków. Zapewnia miękkie podparcie i ułatwia krążenie krwi

45.99zł919.80 PKT
1 szt.
Produkt dostępny natychmiast w bardzo małej ilości
producent: Pozostali producenci
Organizer na długopisy z zegarem i termometrem 08605L
Organizer na długopisy z zegarem i termometrem 08605L

Praktyczny organizer na przybory biurowe wyposażony w elektroniczny zegar z kalendarzem oraz termometr wskazujący temperaturę w pomieszczeniu. Wysuwane szufladki pozwalają przechowywać np. spinacze do dokumentów i zszywki

20.99zł419.80 PKT
5/55.00/5
1 szt.
Produkt dostępny natychmiast w bardzo małej ilości
producent: Pozostali producenci
Zszywacz biurowy 100 kartek DL-390
Zszywacz biurowy 100 kartek DL-390

Profesjonalny duży zszywacz biurowy pozwalający jednorazowo zszyć do 100 kartek popularnego papieru xero o gramaturze 80g. Możliwość stosowania zszywek o czterech różnych długościach czyni z niego uniwersalny sprzęt do każdego biura.

34.99zł699.80 PKT
1 szt.
Produkt dostępny natychmiast w bardzo małej ilości
Licznik ręczny clicker klikacz AT1362
Licznik ręczny clicker klikacz AT1362

Ręczny licznik np. klientów, przejeżdżających samochodów lub towarów w magazynie

8.99zł179.80 PKT
5/55.00/5
1 szt.
Produkt dostępny natychmiast w bardzo małej ilości
Sortuj po:
Widoki normallist
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel